Magnus Lindberg protagonista de diverses activitats i concerts a Barcelona
16/3/2005 |
El compositor finès Magnus Lindberg és aquests dies a Barcelona per participar en el cicle Nous Sons’05 i per oferir una conferència i una classe magistral.
Dimecres, 16 de març, de 15:00 a 18:00h, Lindberg impartirà una Classe Magistral a la Sala de l’Orquestra de l’Esmuc (Escola Superior de Música de Catalunya), oberta tant a intèrprets com a compositors. El mateix dimecres, a dos quarts de 10 del vespre, al mateix espai, el Grup Instrumental BCN 216, dirigit per Nacho de Paz, ofereix un concert que han titulat “Els Nous Sons de Finlàndia”. L’integraran les obres Jeux d’anches, Corrente, Coyote Blues i Arena II, de Lindberg.
Dijous 17 de març, a les 19.00h, el músic finès juntament amb Ernest Martínez Izquierdo oferiran una xerrada oberta al Conservatori Superior de Música del Liceu on, qui ho vulgui, podrà adreçar-los dubtes, opinions o qüestions.
Finalment, divendres 18, a les 21.00h, Lindberg tancarà l’edició del 2005 del Cicle Nous Sons amb un concert a l’Auditori on interpretarà el seu concert per a piano. L’acompanyaran el mateix Martínez Izquierdo i l’OBC. En el mateix concert també hi sonaran obres de Pierre Boulez i Francisco Lara Tejero.
La Porta Clàssica