El Palacio Euskalduna de Bilbao acollirà el III Concert Homenatge a Alfredo Kraus
17/11/2003 |
El Palacio Euskalduna de Bilbao acollirà el pròxim 23 de desembre el III Concert Homenatge a Alfredo Kraus, la recaptació del qual es destinarà l''Associació contra el Càncer de Biscaia, segons ha informat avui el centre cultural.
En la present edició, hi participaran l''Orfeón Donostiarra, dirigit per José María Sainz Alfaro, i l''Orquesta Sinfónica de Bilbao. Així mateix, hi intervindran el tenor Javier Palacios i el baríton Xavier Galán.
El programa del concert, que començarà a les vuit del vespre, inclourà en la seva primera part la Missa de Gloria de Puccini. Per part seva, la segona part estarà formada per les Danses Polovtsianas de l''òpera "El príncipe Igor" d''Alexander Borodin, els Quadres bascos de Guridi i tres nadales populars amb arranjaments de T.Aragües.
El concert homenatge al desaparegut tenor canari està promogut per l''Associació Alfredo Kraus. Les entrades per acudir a aquest esdeveniment poden adquirir-se telefònicament a través del número 944 310 310, a les taquilles del Palacio Euskalduna, als caixers multiservei de la BBK o a través d''internet.
Europa Press