ClàssicsWeb, el teu espai

Almanac

Cerca de notícies

Paraules:
Tema:
Inici: Escollir data inici
Fí: Escollir data fi
Ajuda
Verso

NOTÍCIA

L'Orfeó Andorrà canta amb la Coral de Figueres

4/6/2005 |

 

L'Orfeó Andorrà i la Coral Polifònica de Figueres actuen avui a les vuit del vespre a l'església de Sant Esteve, a Andorra la Vella, en un concert en què interpretaran peces de Rossini i Mendelssohn i adaptacions de lletres de Jacint Verdaguer i Joan Maragall, entre d'altres. L'actuació s'emmarca en un intercanvi que fa tres mesos va dur l'Orfeó Andorrà a Girona i que ara porta la formació figuerenca a Andorra, segons Josep Puig, director de l'Orfeó.

La formació andorrana obrirà el recital amb Signore delle Cime, de Giuseppe de Marzi, i continuarà amb el tradicional El meu avi, d'Ortega-Monasterio. Seguirà Pirineu, de Martínez Valls, amb arranjaments de F. Aromir, i Andorrana, amb lletra d'A. Caralt i música de Joan Roure.

La Coral Polifònica, dirigida per Florence Miscopein, interpretarà, entre d'altres, els temes Àngel de la son, de Lamotte de Grignon, En mi viejo San Juan, de Noel Estrada, Captiu del mar, d'Antoni Torrent, i L'emigrant, d'Antoni Vives, amb lletres de Jacint Verdaguer. També cantaran Per tu ploro, de Pep Ventura, amb lletra de Joan Maragall, Carnevale de Venècia, de Giuseppe Rossini, Rossinyol, de Fèlix Mendelssohn, i L'Empordà, d'Enric Morera, amb lletres de Joan Maragall.


El Periòdic d'Andorra

Catclàssics, música clàssica de Catalunya a internet